عاشقتم
❤ρєѕαяє тαηнα❤
تا ابد دوست دارم تنها بهانه ی زندگی...

 

گفته بودم با مردی خواهم بود که عاشقش باشم

گفته بودم که عشق آن است که مرا ، لااقل مرا ، شاعر کند
 
گفته بودم مردی را می خواهم که قرار را از من گرفته باشد
 
که خشمش ، لبخندش ، اشکش ، قهرش و حتی توهینش را دوست داشته باشم

گفته بودم که او همه هستی من خواهد بود ، تنها نگفته بودم ، حتی اگر من همه هستی او نباشم
 
من او را پیدا کرده ام ، من تو را پیدا کرده ام. بیهوده به دنبال او می گشتم. من او را داشتم و نمی دانستم چون

نمیدانستم همیشه قدیمی ترین چیزها آن هایی نیستند که در دوردست ها به دنبالشان میگردیم. گاهی همه

هستی در کنارماست ، کم سویی چشم هاست که

مارا به بیراهه می اندازد
 
عشقم ، عشق من

بیراهه هایی را که رفته ایم به گذشته بسپار

و

گذشته را به باد

راه زندگی برای هیچ کس رو به گذشته نبوده است

زندگی رو به فرداست که ادامه دارد ، نه امروز

m♥ عاشقانه دوستت دارم عشق من
♥n


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, | | MohammadReza |