یک...دو...سه...
❤ρєѕαяє тαηнα❤
تا ابد دوست دارم تنها بهانه ی زندگی...

 


 

 

کاش می شد زندگی را هم عوض کرد?
مثل «چایی»?
وقتی که سرد می شود…


 


 

اینقدر قشنگ می گویی: برو

 

که من

 

مبهوت به قشنگی آواز کلامت

 

نگاه می کنم و نمی روم…….


 


 

در هر ۳ ثانیه یکی تو دنیا می میره …

 

۱،۲،۳ الان یکی مرد!!!

 

یادت باشه یکی از این سه ثانیه ها سهم ماست !!!

 

پس قبل از اینکه به ۳ برسیم قدر نعمت زندگی رو بدونیم

 

و برای زندگی ابدی توشه بیندوزیم …

 

یک … دو … سه ..


 


 

فقط برای خودم هستم…!!!!
من..؟! چه دوحرفیه وسوسه انگیزیست…..
این من! نه مهـربانم….نه عـاشق و نه محتاج نگاهی…!
فراری از دختران آهن پرست و پسران مانکن پرست…. …
فقط برای خودم هستم…خوده خودم ! مال خودم !
صبورم و عجول!! سنگین…سرگردان…مغرور…قـانع….
با یک پیچیدگی ساده و مقداری بی حوصلگیه زیاد!!!
و برای تویی که چهره های رنگ شده را می پرستی نه سیرت آدمی ؛
هیچ ندارم راهت را بگیــر و بـــــــرو
حوالی ما توقف ممنــــوع است .


 


 

درخت گاهی دلتنگ “تبر”میشود؛
وقتی پرندگان سیم برق رابه او ترجیح میدهند!


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, | | MohammadReza |